Tuesday 16 July 2013

KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE..MEMANG BEST!

Alhamdulillah n Tq Allah..Hari ni seorang lagi baru mendaftar jadi dowline @ “cucu” Shaklee saya.… 

Jom baca faedah menjadi ahli Shaklee. 

1. Peluang mendapat bonus setiap pertengahan bulan, jika anda layak.. Bonus tersebut akan masuk secara terus ke dalam akaun Maybank anda. Di saat orang yang kerja, tak ada duit, anda menjadi kaya dan mampu untuk berbelanja sesuka hati anda..hehehe
2. Peluang untuk bercuti, di taja penuh oleh Shaklee.. Dapat tajaan 5 bintang.. siapa yang tak nak?
3. Peluang menunaikan umrah bagi yang muslim, dan ia juga ditaja sepenuhnya oleh Shaklee dan tempat penginapan, sudah pastilah 5 bintang juga..bestkan..
4. Peluang mendapat car bonus.. Shaklee memberikan car bonus berbentuk cash… Jadi, jika anda merancang nak beli kereta idaman anda, terpulang kepada anda…
5. Dapat peluang naik pentas untuk terima anugerah.. Banyak anugerah yang Shaklee tawarkan, istimewa untuk ahli yang berjaya.. .
6. Anda juga berpeluang untuk bergelar MASTER, walaupun upline anda hanya sekadar Distributor biasa… tak nak ke?.. Kiranya anda boleh naik pangkat, langkau upline anda…
7. Sekiranya tak nak peluang di atas tapi nak beli untuk guna sendiri saje. Boleh..no problem sebab Shaklee tak pernah menyatakan yang ahlinya mesti aktif dalam bisnes.Peluang2 diatas tu, cuma untuk yang serius buat bisnes.. kalau setakat nak beli untuk guna sendiri, tak de masalah.. tak de kewajipan untuk ada sale setiap bulan, jika nak kekal sebagai ahli..

Menarik bukan?

Cara untuk mendaftar sebagai ahli / pengedar Shaklee sangat mudah! Ada dua cara, anda boleh pilih salah satu cara tersebut:

1. Buat pembelian produk Shaklee minimum 200 points
• Anda hanya perlu melakukan pembelian minimum 200 points dari mana-mana produk Shaklee. Secara automatic, anda akan mendapatkan keahlian secara percuma! Senang kan? 200 points adalah bersamaan dengan pembelian berjumlah lebih kurang RM670 (Semenanjung Malaysia) atau RM850 (Sabah/Sarawak).
• Pembelian barang boleh dilakukan melalui saya dimana saya akan bantu anda order barang yang anda perlukan serta akan menguruskan pendaftaran anda.

2. Bayar registration fee
• Anda juga boleh mendaftar dengan hanya membayar RM65 (bagi Semenanjung) dan RM75 (bagi Sabah dan Sarawak) yuran pendaftaran. Tambahan RM10 akan dikenakan sekiranya anda ingin member kit di pos kan ke rumah anda. Akan tetapi, sekiranya anda ingin mengambil sendiri member kit di branch, caj RM10 tidak akan dikenakan.

SO....!!! Tunggu apa lagi? Sekiranya berminat, boleh hubungi saya. Jom sama-sama kita jana side income (itu pun kalau anda inginkan, kalau tak nak boleh jadi ahli sahaja).

No comments:

Post a Comment