Friday 13 September 2013

BONUS SHAKLEE YANG MERUBAH HIDUP SAHABATKU

Alhamdulillah...seronok sangat bila dapat whatsappas message dari sahabatku Lela..Wlupun sedikit tp beliau sgt bersyukur. Saya selalu katakan kepada beliau "Lela, it is not how much you earn that matters but how much you SAVE that matters". Biar sedikit tp lama-lama akan jadi bukit, Itu bulan lepas punya bonus n alhamdulillah bulan ni Lela punya bonus dah bertambah ke rm260..Berkat kegigihan beliau, insyallah rezeki bonus Shakleenya akan semakin bertambah.

Macam aku yang bermula dari rm90, bulan kedua rm1++. bulan ketiga rm4++ dan seterusnya sehingga kini dah bertambah kepada 4 angka..Syukur alhamdulillah...Dulu bnyk MLM aku masuk tp tak sama macam Shaklee...Memang best..Berkat bonus Shaklee, aku berpeluang menderma kepada MAKNA supaya penyelidik-penyelidik dpt dana untuk mencari lagi ubat2an tuk menyembuhkan pesakit kanser seperti mana kanser yang telah meragut nyawa arwah mak tercinta. Berkat bonus Shaklee juga, aku berpeluang sponsor "set pandai Shaklee" kepada kesemua anak2 murid darjah 6 yang mengambil UPSR di seolah anakku bersekolah iaitu SK Sedenak..Syukur kpd Allah n that is why I love doing Shaklee business..Berkat Bonus Shaklee juga aku berpeluang memberi lebih kepada keluargaku..Tq Allah! Jom baca whatsappas Lela..

No comments:

Post a Comment