Thursday 26 September 2013

TOP UP DAPAT DUIT! JOM JADIKAN TELEFON BIMBIT ANDA SUMBER PENDAPATAN...

Alhamdulillah..aku panjatkan kesyukuran kepada Allah s.w.t. kerana telah diperkenalkan oleh seseorang business yang aku rasa sangat menarik! Beliau bertanyakan pada aku samada aku berminat nak diversify business aku dengan menjana pendapatan pasif. Bukan share, bukan juga skim cepat kaya, katanya. Tup..Tup..beliau bagi kat aku pamplete on TOP UP! Suami aku kata betul ke umi nak buat business top up ni? Sanggup ke umi bila ada orang ketuk pintu umah malam2 nak beli top up? Klu macam tu aku tak sanggup!

Bila dah baca explainantion on TOP UP Tunetalk n also tgk video you tube "Mazelan Abas", barulah aku clear. "Satu dimensi baru setiap kali orang top up anda meraih pendapatan"..

Bagaimana ia bermula?

1) Dapatkan Simkad TONE EXCEL engan hanya RM80

  •      RM30 top up disertakan sekali


2) Top up sekurang2nya RM20 sebulan

3) Rujuk orang lain

  • Bila mereka menyertai anda, anda dibayar
  • Bila mereka top up, anda dibayar
  • Bila mereka merujuk orang lain, anda juga dibayar.


Kekuatan program

  • Anda boleh mengekalkan no telefon lama anda
  • Tiada had masa - bole buat cepat atau perlahan
  • Anda bole merujuk tanpa had
  • Bonus dibayar 3 x bulan (11hb, 21 hb, 31 hb)
  • Tak perlu ingatkan downline tuk top up
  • Tak perlu beli syok yang banyak
  • Penyelenggaraan rendah iaitu RM20 sebulan
  • Pasaran luas (30 juta pengguna telefon bimbit)
  • Produk yg diperlukan semua orang
BEST tak? Jom join saya business top ni..


No comments:

Post a Comment