Tuesday 25 September 2012

BEST SANGAT MASKER YOGURT dengan ENERGY SOY PROTEIN SHAKLEE!

Tq Allah kerana mempertemukan aku dengan supplement Shaklee...Dahlah Vitamin C nyer boleh dibuat mask, sekarang ni aku dapat ilmu ENERGY SOY PROTEINnyer plak boleh di buat MASKER...Selama dari bulan May 2012, aku dah mula amalkan minum ESP yang bnyk beri khasiat pdku especially berikan aku tenaga selama berjam-jam jam jam.....Tak tahulah nak cakap mcm mana kebaikan ESP ni yang akan aku kongsikan dlm entry aku yang akan datang. JOM TRY MASKER YOGURT with ENERGY SOY PROTEIN. Jommm cubaaa...

Memang BEST...!!! Kalau Vit C buat muka aku tegang, cerah n licin, Masker Yogurt ni pulak buat rasa muka sentiasa lembap..


CARA BUAT MASKER YOGURT with ENERGY SOY PROTEIN
Sapu muka dgn plain yogurt dan biarkan selama 5-10min... Memang best..! Aku campur yogurt tu dgn sesudu kecil ESP. Tepek kat muka sampai rasa kulit muka menegang (sampai yogurt tu kering). Besttt sangat masa ni, kalah masker yg pakai kat saloon tu. .. Lepas dah kering tu terus basuh dgn pencuci muka. Memang lembut jer rasa kulit...

Selamat Mencuba n sharing with sahabat-sahabat di luar sana ye..Sharing is caring!

No comments:

Post a Comment