Saturday 1 September 2012

Testimoni Lecithin, Vitamin C, Vitamin E, GLA dan B Compleks Lela from Kilang Sawit Palong Cocoa, Segamat

Alhamdulillah syukur kepada Allah s.w.t. Aku sangat sangat gembira dengan perkembangan terbaru my BFF, Lela. Lela yang dulunya berisi sangat2 dan selalu kepenatan kini tidak lagi mengeluh kepenatan malah sentiasa bertenaga dan kini semakin slim dan glowing berkat pengambilan supplement Shaklee. Memang menjadi kelaziman aku untuk berkongsi apa yang baik dengan semua orang terutamanya yang rapat dengan akulah. Selepas aku merasa perubahan makan B Compleks Shaklee (refer to my post entry "The Big B and Me", aku terus memberi 15 biji B Compleks kepada Lela sebagai percubaan. Yelah, kalau aku bagi banyak-banyak nanti takut tak serasi pulak dengan Lela. Alhamdulillah tak payah tunggu hari ke 15, tapi hari pertama saja Lela dah rasa kehebatan B Compleks Shaklee..Kalau dulu, nak masuk maghrib aje, Lela mula rasa mengantuk dan kepenatan, tapi sejak mengambil B Compleks, Lela rasa sangat bertenaga dari bangun subuh sampai malam...Selepas itu, terus Lela order 1 botol B Compleks dengan aku. Dari B Compleks, Lela meneruskan pengambilan Vitamin C Shaklee, Vitamin E with Selenium Shaklee, GLA Shaklee dan kini Lecithin. Jom tengok Lela sekarang... Tq Allah for everything.


No comments:

Post a Comment